اجلاس ماهانه عمومی اتاق اصناف مرکز استان با حضور اکثریت روسای اتحادیه های صنفی در مورخ ۹۸/۵/۲۳ به ریاست حاج آقای هاشمی رئیس محترم اتاق اصناف تشکیل گردید.

حاج آقای هاشمی ضمن عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر از انجام انتخابات اتحادیه های صنفی خیاطان زنانه و چاپخانه داران خبر داده و به روسای منتخب این اتحادیه ها تبریک و آرزوی توفیق نمودند.

 در ادامه به فعالیت اتاق اصناف و بویژه به مکاتبات و پیگیری های اتاق اصناف با دبیرخانه هیأت عالی نظارت و اتاق اصناف ایران در تمام زمینه ها بویژه در خصوص تسهیم وجوه و پیشنهاد اصلاح قانون نظام صنفی من جمله تقاضای حذف محدودیت دو دوره در انتخابات اتحادیه ها و اتاق اصناف و مخالفت با تشکیل اتحادیه کشوری و موافقت با تشکیل اتحادیه استانی پرداختند.

در ادامه ترازهای مالی سی و پنج اتحادیه توسط حاج آقای با حجب محمدی نائب رئیس اول اتاق اصناف مطرح و با صلوات و تکبیر حاضرین جلسه (روسای اتحادیه ها) تأیید و تصویب شد.

جلسه با ختم صلوات جهت تعجیل در ظهور حضرت بقیه اله الاعظم و سلامتی مقام عظمای ولایت خاتمه یافت.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir