یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی تا ابد جاویدان است.

ریاست محترم اتاق اصناف استان با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و جامه ای جز شهادت لایق بزرگ مردی چون شهید سلیمانی نیست، گفت: این شهید بزرگوار در راه مجاهدت، صیانت از دین اسلام و پاسداری از حریم اهل بیت و مرزهای کشور جان فشانی های زیادی نمود و عمر گرانقدر خود را فدای دین و این مرز و بوم کرد. 

سیدحبیب هاشمی با بیان این که شهید سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس بارها تا آستانه شهادت پیش رفت و در آخر به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید ادامه داد: مجلس بزرگداشتی به مناسبت شهادت فرمانده رشید سپاه قدس اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۹ در مسجد جامع تبریز با حضور خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

ریاست اتاق اصناف استان در پایان افزود: به جهت تکریم از مقام شامخ آن شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش، از اصناف، بازاریان و سایر قشرهای مردمی دعوت نمود تا در این مراسم پربار و معنوی شرکت نموده و حضور بهم رسانند.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir