جلسه هماهنگی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ گشت های نوروزی و ماه مبارک رمضان و ایستگاههای بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت و اتحادیه های تحت پوشش با حضور ریاست محترم اتاق اصناف جناب آقای مهندس قربانعلیزاده و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت جناب آقای پایدار و معاونت نظارت بر کالا و خدمات سازمان صمت جناب آقای دکتر زارعی و مسئول کالای قاچاق سازمان صمت و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی در محل سالن اجلاس اتاق اصناف برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ای با حضور ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان آقای مهندس قربانعلیزاده و ریاست محترم پلیس نظارت بر اماکن عمومی و ریاست محترم اداره امور اصناف و جمعی از اتحادیه های صنفی مرتبط جهت تعیین ساعات کاری و فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی و برخورد با اصناف و واحدهای صنفی متخلف در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

راهپیمایی پر شکوه بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از مقابل ساختمان اتاق اصناف از ساعت ۱۰ قبل از ظهر با حضور ریاست محترم کمیسیون نظارت استان و رئیس محترم اتاق اصناف تبریز جناب آقای مهندس قربانعلیزاده و روسای محترم بسیج اصناف استان و تبریز و اکثریت روسای محترم اتحادیه ها و کارکنان اتاق اصناف و اتحادیه ها و تعداد کثیری از اعضای صنفی و بسیجیان عزیز (خواهران و برادران) با در دست داشتن پلاکارد و پرچم غرور آفرین کشور اسلامیمان و با سردادن شعارهای انقلابی و با طی مسیرهای تعریف شده در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بصورت گسترده مشارکت نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ای با حضور ریاست محترم اتاق اصناف جناب آقای مهندس قربانعلیزاده و معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت جناب آقای بابائی و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت جناب آقای پایدار و معاونت نظارت بر کالا و خدمات سازمان صمت جناب آقای دکتر زارع در خصوص گشت های نوروزی و تنظیم بازار و کشیک های اصناف در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ای با حضور ریاست محترم اتاق اناف جناب آقای مهندس قربانعلیزاده و رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی جناب سرهنگ آقازاده و ریاست محترم اداره امور اصناف جناب آقای راشدی و جمعی از اتحادیه های صنفی در خصوص ابطال پروانه کسب های صادره توسط اتحادیه ها که صلاحیت پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی را ندارند، در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

 

 

 

 

 

جهت رسیدگی به پاره ای از مشکلات اتحادیه صنف خیاطان زنانه شهرستان تبریز جلسه ای با حضور ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی آقای مهندس قربانعلیزاده و معاونت محترم امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت و ریاست محترم اداره امور اصناف و تشکلها و ریاست محترم بسیج اصناف سپاه عاشورا و کلیه اعضای محترم هیئت مدیره اتحادیه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

 

اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با حضور مدعوین و روسای اتحادیه های صنفی تحت پوشش صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ با تأیید و تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از طرف کسبه و اصناف و تبادل افکار در رفع مشکلات اصناف ادامه و با تقدیم لوح از خدمات روسای اتحادیه های صنفی قبلی خاتمه یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه رئیس اتاق اصناف مرکز استان جناب آقای مهندس قربانعلیزاده با مسئولین اداره بهداشت شهرستان تبریز در خصوص پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا 

 

 

 

 

جلسه مورخ ۱۴۰۲/۸/۹ (پیشگیری از سرقت های احتمالی در منطقه بازار) با حضور نمایندگان ادارات مرتبط برگزار گردید.

مقرر شد یگان های امنیتی مناطق مورد نظر را در اسرع وقت به اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اعلام، پس از تمهیدات و تدابیر و طراحی، اقدامات مقتضی انجام پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ با حضور ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان آ.شرقی آقای مهندس قربانعلیزاده و هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف و مدیر کل محترم اداره کل صنعت و معدن و تجارت، معاونت محترم بازرگانی و توسعه تجارت و ریاست محترم اداره امور اصناف و تشکلها و روسای محترم بسیج اصناف استان و تبریز و اکثریت روسای محترم اتحادیه های صنفی تبریز برگزار گردید.

تراز مالی سال ۱۴۰۱ اتاق اصناف و تعداد کثیری از اتحادیه های صنفی تحت پوشش مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. میهمانان و مدعوین استانی و شهری در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی امور صنفی نکات قابل ارزنده ای را ارائه و در آخر جلسه از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سازمان های صنفی و فعالان اقتصادی و همچنین تعدادی از بانوان محجبه و عفیف شاغل در اتحادیه های صنفی با اهدای لوح تقدیر و تجلیل گردیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir