در نشستی با حضور مدیر کل صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران و تشکل های صنعتی و صنفی آسانسور و پله برقی ایران از سامانه جامع آسانسور و شناسانامه آسانسور رونمایی شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری آسانسور این جلسه به منظور تعامل و تبادل نظر بین صنعت آسانسور و سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شده و استاندارد های آسانسور هیدرولیک ، استاندارد پله برقی ،استاندارد ادواری آسانسور ، رویه بازرسی و استاندارد های جدید و در دست تدوین آسانسور و قطعات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در برخی موارد آیین نامه مربوط تدوین شد .

برگزاری چنین نشستی همواره مورد تقاضای مسولان صنف و صنعت آسانسور بوده و با توجه به حساسیت های موضوع وبا عنایت به اینکه نکات مربوط به استاندارد آسانسور همواره مورد توجه مسولان اداره استاندارد بود ، برگزاری چنین نشستی بسیار مثبت ارزیابی شده و منجر به نتایج خوبی نیز شد.

در این جلسه که روسای سندیکا و اتحادیه و همچنین انجمن تولید کنندگان آسانسور حضور داشتند همچنین در خصوص نحوه پیشگیری و برخورد با ارائه قطعات غیر استاندارد و تقلبی نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها : ,

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir