به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در حاشیه جلسه کمیته راهبری میوه شب عید و بازدید از سردخانه سرین میشو با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در استان از امروز آغاز شد اظهار داشت: هر کیلوگرم پرتقال درجه یک شمال ۳۰ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز درجه یک ۵۴ هزار ریال در محل غرفه‌های نوروزی به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: میوه شب عید امسال همانند سال‌های قبل شامل ۲ قلم سیب و پرتقال است که توسط سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی به موقع تأمین شده و در سردخانه‌های استان به حد کافی موجود است.

فتحی بیان کرد: قیمت میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بر اساس وضع بازار هر منطقه متفاوت است و در آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم کمیته راهبری میوه شب عید در قالب ۱۵۲ غرفه عرضه می‌شود که از این تعداد ۴۱ غرفه در سطح شهرستان تبریز و بقیه در سایر شهرستان‌ها مستقر هستند.

وی به خالص بودن وزن میوه‌ها هنگام خرید تاکید کرد و گفت: فروش میوه در محل غرفه‌های عرضه میوه به صورت خالص خواهد بود و وزن سبد‌ها از وزن میوه‌ها کسر خواهد شد و یا بر اساس مصوبه تعیین شده، به ازای هر جعبه پرتقال مبلغ ۱۵۰۰ تومان و هرجعبه سیب ۲۷۰۰ تومان از قیمت مشخص شده کسر می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: میوه‌های سیب و پرتقال به مقدار کافی تأمین و ذخیره سازی شده و عملیات توزیع پس از تأیید کیفیت توسط شرکت بازرسی I.G.I از تاریخ اعلامی با نظارت نمایندگان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، تعاون روستایی، استانداری، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان عرضه می‌شود.

فتحی به فرآیند نظارت بر محصولات میوه نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: فرآیند نظارت میوه‌های نوروزی، توسط تعاون روستایی آذربایجان شرقب و معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن استان از محل غرفه‌های عرضه خواهد بود.

وی  در پایان گفت: خریداران درصورت مشاهده هرگونه تخلف و نارضایتی می‌توانند مراتب را توسط شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۳۲۸۰۰۱۸۴ گزارش یا به بازرسان مستقر یا سیار تعاون روستایی اعلام کنند.

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir