رئیس اتحادیه طلا وجواهر تبریز بیان کرد :
 
رئیس اتحادیه طلا فروشان تبریز از مطرح شدن مسایل ومشکلات این صنف در دیدار فعالان صنفی تبریز با رییس اتاق اصناف ایران خبر داد.
مهدی بهرمانی با اشاره به دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های تبریز با رئیس اتاق اصناف ایران در جریان سفر ایشان به تبریز،افزود: در این دیدار مسایل و مشکلات صنوف از جمله صنف طلا وجواهر خصوصا قانون مالیات بر ارزش افزوده، مطرح شد .
وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری این جلسه، معاونان سازمان امور مالیاتی و رییس کمیسون اقتصادی مجلس به تبریز سفر و در جلسه با فعالان صنفی شرکت کردند؛ اظهار داشت: ، مقرر شد یک گروه کارشناسی از تهران جهت بررسی وحل مشکلات مطرح شده به استان آذربایجان شرقی سفر کنند وضمن ارائه تخفیف ، به پرونده های بلا تکلیف هم رسیدگی ویژه وفوری شود.
این فعال صنفی با اشاره به اینکه سال ۹۷ نهمین سال اجرای قانون مالیات برارزش افزوده است، از فعالیت۱۵۰۰ واحد صنفی طلا وجواهر در ۲۰ رسته صنفی در تبریز خبر داد وگفت: فروش نقره، آبکاری، آزمایشگاه ومرصع کاری از رسته های تحت پوشش این صنف هستند، ضمن اینکه غالب این واحدها طلا فروش وبعد از آن تولید کننده هستند.
رئیس اتحادیه طلا وجواهر تبریز در پایان به فعالیت ۱۰۰الی۱۵۰ واحد بدون جواز اشاره کرد و از شناسایی و ساماندهی آنها با برنامه ریزی لازم خبر داد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir