از بین کاندیدای شرکت کننده در این انتخابات آقای عباسعلی قربانعلیزاده به عنوان رئیس- آقای حسنعلی محمدی به عناون نائب رئیس اول- آقای محمد محمودی به عنوان نائب رئیس دوم- رحیم بقائی وند به عنوان دبیر و محمد پورعبدالله به عنوان خزانه دار اتاق اصناف مرکز استان انتخاب شدند.

گفتنی است پیش از اجرای فرآیند انتخابات معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای هیات رییسه قبلی اتاق اصناف گفت : نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

تقویت تشکل‌های مردم نهاد و تخصصی مانند اتاق اصناف عامل مهمی در ایجاد اشتغالزایی پایدار و تولید و ساماندهی صنوف دارد .

گفتنی است انتخابات اتاق اصناف هر چهار سال یکبار انجام می شود و صدور پروانه کسب ، نظارت بر عملکرد کلیه اتحادیه ها ، آموزش و توانمندسازی ، بازرسی از اصناف شهرستان از مهمترین وظایف اتاق اصناف است .

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir