اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی در مورخ ۹۸/۱۱/۱۳ با حضور هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف و اکثریت روسای اتحادیه های صنفی شهرستان تبریز و میهمانان جلسه حضرت حجه الاسلام حاج آقای برگی رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی- دکتر فرهنگی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی- جناب سرهنگ شری زاده و جناب سرهنگ عبدی از اداره مبارزه با سرقت و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی- جناب مهندس بابائی رئیس اداره امور اصناف و تشکلها و جناب سرهنگ زینال خواه فرماندهی بسیج اصناف شهرستان تبریز آغاز گردید.

حاج آقای هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور بموقع، فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفته و از تمامی مسئولین و بویژه روسا و اعضای هیئت مدیره اتحادیه ها درخواست نمودند بیش از پیش در ارائه خدمات صادقانه پرتلاش باشند.در ادامه از نماینده مردم در مجلس حاضر در جلسه درخواست نمودند جهت حذف قوانین اضافی و زاید و حذف محدودیت دو دوره برای هیئت مدیره اتحادیه ها و همچنین واگذاری امورات نظارتی بر اصناف به خود اصناف بمنظور حذف بازرسی های تکراری و اضافی مساعدت و پیگیری های شایسته را معمول فرمایند.

در ادامه حاج آقای برگی رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جناب آقای دکتر فرهنگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر مسائل و مطالب خود را ارائه و یادآوری نمودند.

جلسه با ختم صلوات جهت تعجیل در ظهور حضرت بقیه ا... الاعظم خاتمه یافت.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir