حسن علی محمدی (رئیس اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی):

با تمام توان باید برای حل مشکلات اصناف کوشید.

رصد عملکرد اتاق اصناف ایران طی یکسال گذشته که در ترکیب هیئت رئیسه تغییراتی ایجاد شده به خوبی نشان می دهد که اصناف سراسر کشور از تکیه گاه محکمی برای بیان مشکلات و دغدغه های خود برخوردارند. می دانیم که در جامعه صنفی کشور گره های سخت و پیچیده ای وجود دارد که باز کردن آن تنها نیازمند عزم فولادین است و این عزم راسخ در مجموعه اتاق اصناف ایران به خوبی قابل مشاهده است.

با این وجود نباید فراموش کرد که چالش های فعالان صنفی همواره وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد. اصناف همیشه با موضوعاتی مانند مالیات، هزینه حامل های انرژی، اجاره بها، نوسانات قیمت و موارد متعدد دیگر دچار چالش بوده و همیشه خواستار حل این چالش ها بوده اند منتها زمانی که گوش شنوایی وجود داشته و عزم راسخی برای حل چالش ها وجود داشته باشد، حتی در صورت عدم دستیابی به نتیجه مطلوب نیز، این اطمینان وجود دارد که مسئولان و متولیان حوزه اصناف تمام توان خود را در حل مشکلات به کار گرفته اند.

روز ملی اصناف برای جامعه صنفی روز مبارک و فرخنده ای است روزی که این فرصت را در اختیار فعالان صنفی قرار می دهد تا بار دیگر برای بهبود، توسعه و اعتلای وضعیت کسب و کار در کشور باید با مشارکت و همدلی و همراهی یکدیگر گام بردارند. امید است در سال جاری اصناف به آنچه استحقاق و شایستگی آن را دارند دست پیدا کنند و چراغ هیچ مجموعه صنفی به دلیل کسادی و رکود بازار خاموش نشود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir