جلسه ماهانه عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف تبریز و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان تبریز در مورخ ۹۸/۷/۱۷ برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای سیدحبیب هاشمی با تبریک هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: امنیت و آرامشی که در بازار و اصناف شاهد هستیم در سایه تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی به دست آمده است. وی همچنین با تشکر از حضور سردار نصرتی مدیرعامل موسسه حمایت از زندانیان استان در جمع اصناف تبریز گفت: اصناف در امور خیریه همیشه پیشگام بوده و انشاالله حمایت های لازم نیز از موسسه حمایت از زندانیان استان از سوی اصناف صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است در این جلسه مهندس بابائی رئیس اداره امور اصناف، علیاری معاون اداره کل فنی و حرفه ای استان، سردار نصرتی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان، سرگرد قربانی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و اکثریت روسای اتحادیه های صنفی شهرستان تبریز حضور داشتند.

این جلسه با موضوع تشریح طرح استاد شاگردی از سوی مهندس علیاری معاون اداره کل فنی  و حرفه ای استان و همچنین معرفی موسسه حمایت از زندانیان استان توسط سردار نصرتی و تجلیل از عوامل انتظامی همکار با اتاق اصناف به مناسبت هفته ناجا ترتیب یافته بود.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir