جلسه واحد ارتباطات عمومی اتاق اصناف جناب آقای مهندس زارع با بسیج اصناف و اتحادیه خیاطان زنانه و آرایشگران بانوان

 

 

 

اهدای لوح تقدیر از طرف اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه قهوه خانه داران تبریز به آقای احد مرادپور مدیر و مسئول بناب کبابی ۲۱ در خصوص کمک به آزادسازی سه نفر از زندانیان تبریز.

 

 

 

 

 

 

 

جلسه آرد و نان با حضور ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان آقای قربانعلی زاده و رئیس محترم اتحادیه نانوایان و رئیس اداره امور اصناف و رئیس محترم اداره تعزیرات حکومتی و جمعی از مسئولین در محل دادگستری کل استان برگزار گردید.

 

 

 

دور دوم انتخابات اتحادیه البسه و پوشاک شهرستان تبریز در مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ در محل اتاق اصناف مرکز استان برگزار و نتیجه آرا به ترتیب زیر می باشد:

۱- علی کیوانپور

۲- مهدی علی زادگان مخصوص

۳- رضا باقری شهابی

۴- محمدحسین نژاد اصل

۵- محسن جبارزاده دانالوئی

۶- مهدی محمودی نژاد

۷- غلامرضا رحیمی

محمد دادرس (عضو علی البدل)

رحیم حلیمی میلانی (عضو علی البدل)

فرخ یاز (عضو علی البدل)

 

مطابق هماهنگی های انجام یافته توسط ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با مدیرکل محترم امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی مقرر شده است از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ در چند روز آتی جهت استماع مشکلات و ارائه راهنمایی به مودیان صنفی در محل اتاق اصناف با حضور نمایندگان امور مالیاتی برگزار گردد. مورد مذکور طی نامه ای جهت اطلاع رسانی به اتحادیه ها ابلاغ شده است.

ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی حاج آقای هاشمی جهت تقدیر و سپاس از خدمات شایسته کادر درمانی بویژه پرستاران پرتلاش در روز ولادت حضرت زینب کبری علیها سلام در معیت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای آل هاشم و جناب آقای دکتر صومی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان از تعدادی از بیمارستانهای شهر تبریز بازدید و از بیماران بستری عیادت نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir