اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ با حضور ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان آ.شرقی آقای مهندس قربانعلیزاده و هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف و مدیر کل محترم اداره کل صنعت و معدن و تجارت، معاونت محترم بازرگانی و توسعه تجارت و ریاست محترم اداره امور اصناف و تشکلها و روسای محترم بسیج اصناف استان و تبریز و اکثریت روسای محترم اتحادیه های صنفی تبریز برگزار گردید.

تراز مالی سال ۱۴۰۱ اتاق اصناف و تعداد کثیری از اتحادیه های صنفی تحت پوشش مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. میهمانان و مدعوین استانی و شهری در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی امور صنفی نکات قابل ارزنده ای را ارائه و در آخر جلسه از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سازمان های صنفی و فعالان اقتصادی و همچنین تعدادی از بانوان محجبه و عفیف شاغل در اتحادیه های صنفی با اهدای لوح تقدیر و تجلیل گردیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

معرفی اتاق اصناف

نقش اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین تشکیلات اقتصادی استان و شهرستان تبریز حائز اهمیت است و انتخابات اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و هیئت رئیسه جدید لازم است ابتدا با ایجاد تعامل سازنده با اتحادیه های صنفی به دنبال توانمندسازی صنوف و شکوفایی اقتصاد کلانشهر تبریز باشد .

ارتباط با ما

دفتر ریاست اتاق اصناف : ۰۴۱۳۵۲۵۴۳۳۸

پیام کوتاه :

آدرس : تبریز / ششگلان / روبروی بانک ملی

ایمیل : info@tabrizasnaf.ir